top of page

iHREB unboxing #1

אסטרגולוס:

צמח מרפא עתיק שנימצא בשימוש מאות שנים, בטוח מאוד לשימוש

מחזק מאוד את מערכת החיסון 1 כל יום בחורף למניעה 3-4 ביום אם חליתם

 

ויטמין C טיבעי:

בתי המרקחת מלאים בויטמין C סינטטי (ascorbic acid) אני מאמינה בכל ליבי שעדיף להמנע מויטמינים סינטטים לאכול אוכל מלא ולקבל ממנו את כל הויטמינים שצריך אבל מה לעשות שחלקנו לא אוכלים כמו שצריך? במקרה כזה תמיד אעדיף ויטמין שלם טיבעי ולא סינטטי.

 

ויטמין B12: הוא ויטמין שמיוצר עי חיידקים ולנו אין יכולת לייצר אותו לכן אנחנו תלויים במקור חיצוני במזון הוא קיים במוצרים מן החי - בשר תוסף B12 כדאי לקחת רק אם בדיקות הדם הראו חוסרים ותמיד בצורת מתיל קובלמין חוסר של B12 יכול להתבטא בסימפטומים שונים, הבולטים שבהם: - אנמיה - עייפות כרונית - דכאון - נשירת שיער

 

שמרים תזונתיים: יש בהם חלבון מלא בצורה של כל חומצות האמינו החיוניות, מוצר שלם וטיבעי צריך לשים לב שלא קונים שמרים תזונתיים מחוזקים כדי שלא יוסיפו ויטמינים סינטטים. מעולה לכל מי שלא אוכל מספיק חלבונים. אפשר להוסיף לשייק או סלט או חביתה, לא נהרס בחום ומעולה אחרי אימון.

 

פלפל קאיין: לדעתי אחד הירקות החשובים ביותר - מעלה חילוף חומרים - מדלל דם טיבעי - שומר על בריאות מערכת העיכול - שומר על זרימת דם תקינה גם לנימים הקטנים ביותר שווה פוסט ניפרד! לצרוך עם האוכל, אין חשש לקחת כי זה מזון מלא בניגוד לצילי, הוא לא שורף הוא ממריץ. מצויין לאנשים שסובלים מתת פעילות בלוטת התריס אנשים שסובלים מידיים ורגליים קרות הספרות הרפואית הטיבעית מתארת שימוש בפלפל קאין במצבי חרום שבץ או חשד להתקף לב כמציל חיים

 

אשלגן:

המינרל שאנחנו צריכים ממנו את הכמות היומית הגדולה ביותר 4,700 מג ליתר דיוק נימצא בירקות ופירות. מתאים למי שלא אוכל מספיק פירות וירקות ביום, כדור עם כל ארוחה.

 

מלח ים קלטי:

מלח ים בכריה טבעית - אפור ולח

מכיל 82 מינלרלים בדיוק ביחס המדוייק של העצמות שלנו.

- חשוב למניעת אוסטופורוזיס

להמנע מהלשתמש במלח תעשייתי לבן ויבש,

הוא גורם ללחץ דם גבוה ומאוד לא בריא.


Comments


bottom of page