top of page

איזה ספורט אתם עושים ?

אני רוצה להמליץ לכם על אימון לא שגרתי , מאוד כייפי שכדאי לאמץ כאימון קבוע - אימון טרמפולינה . היתרונות הרבים של קפיצה על טרמפולינה עם רצועות בנג'י: סוכנות החלל נאס"א גילתה שכאשר היא שולחת אסטרונאוטים לחלל, הם חוזרים עם מסת שריר ומסת עצם מדוללים. בגלל חוסר הכבידה בחלל ,כמובן . בעיה בריאותית קשה, שפוגמת מאוד באיכות ותוחלת החיים ( אוסטיאופורוזיס). לנאס"א יש תקציבי ענק שאין כמעט לאף רשות אחרת ,לכן כשנאס"א חוקרת נושא מסוים או מפתחת מוצרים חדשים וחומרים חדשים הם כמעט תמיד הופכים להיות הצלחה גדולה , ונחלת הכלל . בין היתר הסוכנות אחראית לפיתוח , המצלמה הזעירה שבנייד שלכם , מד החום הדיגיטלי שכולנו משתמשים בו היום , לוחות סולארים , גלאי עשן, חידושים בתחום האופטיקה, הנדסת החומרים- כמו משטחי קורייאן ועוד....

לאחר מחקר מקיף מדעני נאס"א גילו שלקפיצה על טרמפולינה עם חבלי בנג'י יש הרבה יתרונות בריאותיים : 1.שיפור שיווי המשקל 2.שיפור מסת שריר 3.שיפור מסת עצם 4.שיפור תבנית GATE פוסט שלי בנושא: https://bit.ly/39rE7VO 5.הקפיצה מנקה ומזרימה את מערכת בלוטות הלימפה שאחראית על : א. ניוד שומן בגוף ב. מערכת החיסון ג. ניקוי רעלים 6. מחזקת את שרירי האגן 7. מונעת בריחת שתן 8. מגבירה ומשפרת את תחושת האנרגיה ומצב הרוח 9. ממקדת בעיות קשב וריכוז 10. מפתחות את נאדיות הריאה - מחדירות יותר חמצן לריאות ,פוטנציאל עצום לעזרה במרים של אסטמה .

המיתולוגיה הנאס"אית מספרת, כי אחד החוקרים, בעת שקיבל את התוצאות הסופיות של המחקר, סינן: "זאת בטח הפעילות הגופנית הטובה ביותר שאדם יכול לבצע". גם כיום, הקפיצות בטרמפולינה הן חלק מתכנית האימונים של האסטרונאוטים בארגון. כמובן שכל מה שנכון עבור האסטרונאוטים של נאס"א נכון גם עבורנו , אנחנו אומנם לא טסים לחלל , אבל אנחנו מאבדים מסת עצם ושריר ככל שאנחנו מתבגרים. כשאני צריכה להחליט על אסטרטגיית אימון שתיתן לי יתרונות רבים ותגזול ממני מינימום זמן - טרמפולינה היא האופציה המנצחת בעיניי. בבית יש לי את טרמפולינת בליקון - המותג שנאס"א פיתחו .


צרפתי לכם לינקים לרכישת טרמפולינה שתי האופציות מעולות תקבלו החלטה לפי התקציב שעומד לרשותכם . מאוד חשוב לשים לב שנותנים לכם טרמפולינה עם מוט אחיזה בטיחותי !!! ביבנה יש סטודיו לאימוני טרמפולינה שאני ממליצה עליו בחום - ירדן יוספי היא מאמנת כושר מעולה והיא תיבנה לכן תכנית אימון אישית .

טרמפולינת רצועות בנגי עם מוט אחיזה - ב790 ש"ח

טרמפולינת בליקון של "אופק חדש"- המקורית ב -3500 ש"ח - 10% הנחה למי שיציג את

קוד הקופון : SM10


סרטון הדגמה https://bit.ly/3oc6


Comments


bottom of page